15 Mar 2019

RENAULT’DAN 6,5 MİLYON TL’LİK MÜŞTERİ HİZMETLERİ YATIRIMI: DİYALOG

RENAULT’DAN 6,5 MİLYON TL’LİK MÜŞTERİ HİZMETLERİ YATIRIMI: DİYALOG

Müşteri memnuniyetini bir üst seviyeye taşımak üzere yatırımlarına devam eden Renault MAİS, bu kapsamda kurulan yeni nesil çağrı merkezi Renault Diyalog ile müşterilerine sesli hizmetlerden sosyal ve dijital kanallara kadar kişiye özel, kolay ve benzersiz bir deneyim sunuyor. Renault Diyalog ve Dacia için hizmet verecek olan Dacia Diyalog, Renault Mais’in Ümraniye’deki Genel Merkezi’nde gerçekleştirilen bir basın toplantısıyla basına ve kamuoyuna tanıtıldı. Toplantıda konuşan Renault Mais Genel Müdürü Berk Çağdaş, müşteri memnuniyetine verdikleri öneme değindi. Markada göreve başladığında dikkat ettiği ilk şeyin, markanın müşterilerin gözündeki durumu olduğunu söyleyen Çağdaş, “Bunu incelediğimde hayret verici sonuçlarla karşılaşmıştım. Türkiye’de 50 yıllık bir marka olan Renault, her 3 Türk ailesinden en az ikisinin hayatına dokunan bir marka. Renault bizzat 50 yıldır Türkiye’de üretim yapan bir marka. Fakat Renault’nun müşteriler gözündeki güvenilirliği, memnuniyeti istenen ve benim olmasını istediğim seviyeden gerçekten çok çok uzaktaydı” ifadelerini kullandı.

“MÜŞTERİNİZE NASIL DOKUNDUĞUNUZ SİZİ FARKLILAŞTIRIYOR”

O dönemde müşteri memnuniyeti açısından 15 marka arasında değerlendirme yapıldığında 11’inci sırada yer aldıklarını ve bunun kendisi için kabul edilebilir bir şey olmadığını dile getiren Çağdaş, “Çünkü artık dünyada mobilite konseptinin, mobilite ihtiyacının karşılanması otomotiv sektörü için en ilk planda. Otomotivde artık müşteri memnuniyeti, markaları rakiplerinden ayrıştırıyor. Otomotivde tüm segmentlere baktığınızda bütün araçlar aslında kendi segmentleri içerisinde birbirinin aynısı. Ama burada farklı marka olarak müşterinize nasıl dokunduğunuz sizi farklılaştırıyor. Müşterilerinizi şaşırtmak, potansiyel müşterilerinizle sürekli temas halinde olmak ve bunu dijital ortamlarda yapabilmek özellikle bugün sizi rakiplerinize göre 1-2 adım öne geçiriyor” açıklamasında bulundu.

devamını dergimizin mart sayısından okuyabilirsiniz...

15 Mar 2019
Benzer Haberler
RENAULT’DAN 6,5 MİLYON TL’LİK MÜŞTERİ HİZMETLERİ YATIRIMI: DİYALOG
Kategori: Otomobil
RENAULT-NİSSAN İTTİFAKI SATIŞ REKORU GETİRDİ
Kategori: Otomobil
RENAULT’DAN 6,5 MİLYON TL’LİK MÜŞTERİ HİZMETLERİ YATIRIMI: DİYALOG
Kategori: Otomobil
Yazarlar

PİYASALARA YAZ NE ZAMAN GELİR?

YENİ OYUN MU ESKİ OYUN MU?